Att våga göra någonting man inte vågar.

Jag spelade Ratchet and Clank imorse. Tihi.
Fast, bara i 5 minuter, men jag kände behovet!
Kanske har jag skapat ett beroende?
Fan va geek itc.. Tvspels beroende.. x)

En av mina bästa vänner, Maja Lundgren, Fyller 18 jordsnurr idag!
Grattis, grattis, grattis på födelsedagen Maja Lundgren! <3
Hon fick ett presentkort på Redrum av Nanna&Maria i skolan idag.
På lunchrasten gick vi fyra dit och maja piercade septum.
Det blev jättefint!  Hon om gon passar i det.

Jag vill pierca tungan.. Och tatta mig. (alltså tatuera!)

Om ett tag blir det födelsedagsfika för Maja på Georges.
Eller. Typ halv 8. Det är inte "om ett tag".
Jag vill fika till klockan 03.00 på "Söders Paradis" i helgen!



PS.
Maria tycker att hon är bäst. Jag är tvek.. Jag då?!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack! Gumsistumpsihumpsipumpsi! <3<3

2010-03-09 @ 23:54:57
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback