Black and gold



Blogginbjudan:
  
     Vad händer under Earth Hour 27 mars



Med 26 dagar kvar till Earth Hour vill vi bjuda in dig som bloggare till en Earth Hour-lunch i Stockholm. Vi kommer att berätta lite om WWF och klimatmanifestationen Earth Hour, som vi just nu jobbar på att göra ännu större än förra året. Det är otroligt mycket som händer både globalt och lokalt.

 

Vi vill naturligtvis också använda tillfället till att höra dina åsikter och eventuella tips. Hur ska vi få Earth Hour 2010 att leva upp till devisen: It´s showtime – as in show what can be done?


Jag har fått ett mail igen, vilken ni (självklart!) ser ovanför.
Blir så glad när jag får sånthäär :)
Antar att liknande mail skickas ut till nästan alla,
men känner mig ändå speciell på något vis.
Vill, verkligen vill ju vara med och ta tag i dessa miljöfrågor som
virvlar runt i luften just nu. Jag vill vara en del av förändringen.
Men det suger b*lle att alla dessa 'möten' hålls i Sthlm,
då jag är luspank. Som vanligt..  Vänta ni bara, ge mig några år!

' I see the girl i wanna be. '


Kommentarer
Postat av: Maja

Du kommer bli henne :D !

2010-03-05 @ 00:19:43
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback