Det blev en skål glass on the balcony.

Mission completed.
Så skulle det ha stått om jag klarade
av en boss eller ett uppdrag på Ratchet and clank.

Som jag för den delen har slutat spela nu.
Jag tog mig ur mitt spelberoende!
Som varade i cirka 1 vecka.
Shit. Allt handlar om viljestyrka.. Jag är stark.

Men ja, nu eftersom jag inte spelar tv spel längre,
(försök hålla dig matilda, håll dig. HÅLL DIG!)
vad var det då jag klarat av? Jo, snöskottningen.
Fick dock lite hjälp av Brottar-Olivia. Shit, muskler.
Sånna som jag aldrig kommer få i mina armar..


Jag ska lägga in bilder sen.
Japp. Då vet ni det.


Nu ska jag byta om.
För jag kan ju inte gå till stan och fika kaffe med
mamma i sovdressen och mjukisar. Neeeeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback