Första gången jag Inte gillar 'fredag'..

Tack för att du har handlat hos oss!

Din beställning är nu mottagen och varorna är på väg. Du kan följa din beställning
på "Mina sidor". Klicka på symbolen nedan för att skriva ut ditt kvitto. Vi får ofta in
nya varor så besök oss gärna snart igen. Välkommen tillbaka! 
PS. En orderbekräftelse har även skickats till din e-postadress.



Tjiihoow! Nu är de beställda!
Sandalerna alltså, som jag visade igår? :)
Får dem dock inte förens den 25maj..
Men den som väntar på någonting gott, right?

Har hunnit med stan idag och fick där en tröja av mammsingen min. Fiint.
Passade även på att hämta ut mina sammetsleggings, så jag kan ha dem imorgon.
(De har legat inne på lagning då de sprack första gången jag använde dem.)
Gick även förbi Daniel och lämnade lite grejer, sen till pappa och hämtade grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback