S.S.S. Sjukt. Seg. Söndag.

Trist med skola imorgon. Fast..
Samtidigt skönt.  
   Att få komma in i någon form av rutin igen,
   och träffa allt folk som jag inte träffar så ofta annars.
Men fortfarande trist.
Klockan står på 07.45..
    Jag hoppas att vi får veta hur det gick på Historiaprovet imorgon,
    det hoppas inte Nanna. Hon vill veta på fredag istället.
Eller inte alls. Vad vet jag. Inte mycket.
Fast jo, det gör jag, vet mycket alltså. Fast..
Inte kring just det ämnet.

Nanna springer omkring i sporttopp och trosor,
hennes lampa på rummet är leskig..
Den släcker sigsjälv när man petar på den, nästan.

Tror jag ska försöka sova nu faktiskt, snart.
Zafira sover redan, gosar vid mina ben. Myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback