jag hatar beslutsångest.

Nanna går.
Jag vaknar till.
Hör en hund gnälla.
Jag ropar på Zafira.
Ingen hund.
Balkongdörren är stängd.
Jag stänger alla fönster.
Sista fönstret, nannas rum.
Jag sticker ut huvudet för att
ta tag i det yttersta fönstret.
Där står en hund, på balkongen!, 
lyckligare än någonsin förr.
Bra Fam. A-K. Bra gjort!


Nu ligger mysis brevid mig i soffan och snosar.



(bild från igår när jag somnade i soffan med min bästis, "katten". 2ggr.. )



SNÖSKOTTNING!



Min brottar-hjälp! Starka armar. Jävlarns.

Va trevligt att du vill vara så glá & gó jämt maria! :D

MEN ZAFIRA!!

- förlåt.. jag ÄR söt!! *blink blink*




Kommentarer
Postat av: nadja

haha snygg hund!

2010-03-20 @ 18:23:56
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback