Campa i vardagsrummet! :)


(Dålig&mörk bild på Bror i tältet)

Godmorgon sunshine! :)

Hade ställt klockan imorse på 11 för att jag inte skulle sova bort hela dagen, men somnade om igen ^ ^ 
Sover ju så jäkla skönt i det där tältet. Japp du hörde rätt, tältet ;)
Mamma & bror fick en ide för någon vecka sedan att ställa upp ett tält i vardagsrummet för dem var sugna på att campa x') Så det sätts upp det där tältet lite då&då när intresset infaller. Det är faktiskt någonting jag rekomenderar, så jääkla skönt är det. Lägg in en madrass, hellst lite för lång så att den petar ut lite, öppna upp ingången och snarka på :D
Men hur som haver.


Vaknade igen gjorde jag  av att pappa ringer klockan halv 12 (så fick inte sova så mycket längre) och påminner mig om att det är torsdag, OHNEEJ! Fy va jobbigt.
Och i och med att det är torsdag mina kära vänner, innebär det städdag hemma hos min far. " :D "
Dock har jag inte så sjukt mycket att städa, bara allrummet på övervåningen, vilket inte är sådär överdrivet stort :)
Damma, dammsuga och skura är vad som står på listan, och det kan vell ta en ungefär 15 minuter MAX, så ingen fara på taket gott folk!

Men innan det har jag lovat mamma att städa undan lite här också, diska och sissådär. 
För vi  får nämligen besök idag, och hon skall ner på stan och möta upp honom direkt efter jobbet.
Så det blir jag som får sköta städandet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback