Nycklarna?



Hej , hallå , godmorgon och allting annat! (:
Sovit gott? Det har i alla fall jag gjort.
Dock blev jag skapligt förvånad då jag vaknade
i morse och jag hade mina nycklar bredvid mig
i sängen? Vad sjutton har jag drömt  ^  ^

Angående bilden där ovanför, så handlar det om en
/annan/ julklapp jag fick. Sorry att jag inte berättat vad
jag fick i julas, men har inte orkat.
Men i alla fall.
En av de hela 8 julklapparna från F&F var ett presentkort
på butiken Rut m. fl och det var heller inte allt, det ingår
även en styling. Det betyder alltså att man får fylla i
en blankett då man bokar tiden om vad man har för
klädstil, vad man gillar för färger osv, så plockar dem
fram en massa kläder dem tror ska passa tills då man
kommer. Sen är dem med i en hel timme och hjälper 
till, ger smakråd, hämtar andra kläder osv. Awesome.
Ser så jäkla mycket fram emot det, klockan 3 idag :D 

Dags att råslappa sönder en timme till
sen bege sig till skolan och ha 2 lektioner.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback