Vad köpte du?


A: Ribbat, svart, långt linne.  B: Necessär m. fukt&kladd-tåligt inre. 
C: Brottarlinne m. vid botten.  D: Svart, smalt skärp med 'tre i en' utseende. 
E: Halvljusa stuprörsjeans m. lite 'slitagesträck'. 

Detta var vad jag fick upp ögonen för idag under min 'styling' på Rut m. fl.
Jag lade också undan en svart 'kofta' i sidentyg och en rutig kjol m. volang.
Det var helt sjukt kul, och tjejen som hade hand om mig var kanske hur
trevlig som hellst. Lovisa följde även med som smakråd och sällskap :)
Btw, necessären är inte från Rut m. fl, den köpte jag på myrornas
jag kilade in där en snabbis efter att ha lämnat av Lovisa på staden igen.
Hon följde nämligen med mig hem en stund, fikade lite och sånt där.

Antar att väldigt få av er förstod
min 'tre i en' förklaring på det
smala bältet jag köpte. Därför
lägger jag en bild här så ni
kanske förstår lite bättre  (:


Nääru, roligare än såhär blir det inte!
Dags för mig att börja packa&städa, slänga in lite tvätt
i tvättmaskinen också. Helt enkelt ta och göra mina
vanliga göra-varje-torsdags sysslor. Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback