En snabb tjuvkik.

Nu har jag ägnat hela* min eftermiddag åt att redigerat
(fixat skärpa, ljus & röda-ögon) bilder för att nu strax
ladda upp dem på bdb. Jag har nämligen ett X antal
kompisar som råkar vara de tjatigaste människorna
på detta jordklot. Nästan i alla fall ^ ^ Såå, strax! : )

Samtidigt som jag fick för mig att fixa till bilderna, kom jag på att jag
kanske borde visa er vad jag inkasserat (garderobsmässigt) under
mina två sjuka veckor. Tro't eller ej, men man kan få mycket prylar
trots att man bara ligger hemma och tycker synd om sig själv. Enjoy.


Mina underbaringar, mitt reafynd, från Eurosko. Hackenbusch. 300:-


Tunika från H&M, inköp från mamma till mig. wii. 149:-

Tights från Gina Tricot. ÄLSKA REA. Trosor från Lindex. 49:- st  Från mor till mig.


Bolero från Vero Moda. 199:-  Dock inget reafynd. Billig ändå.

Brun/grön tunika. Funnen i Lenas (pappas fd. tjej) garderob.

Vita- & svarta tygskor, köpta i London. Från syster. Svart spets-pannband, Lenas garderob.


Lång t-tröja från London. Internskämt. ' Save out planet'.   Tack syster!

"Kalsong"trosor importerade från London. Fynd, made by Sis.

PRIMARK. Stor tyg-väska m. tryck från syster till mig. 6 par strumpbyxor. Internskämt.  


London, brun/'orange', liten, axelväska, 'guld'detaljer, underbar.


Fynd ur Lenas garderob. Svart, öppen, genomskinlig topp m. knytning.



That was pretty much it. Förutom en grå, liten axelväska. Mindre än den ovan.
+ Yttligare en axelväska, den, större än den ovan, mörkbrun m. handtag.
 Grå=från London. Mörkbrun=från mammas garderob, innan, Röda Korset.
  
Over 'n' out.

*= Hela eftermiddagen förutom då jag för första gången på läänge fick middagen
serverad istället för att själv servera den. Lax m. potatis och massa grönsaker.
Kanongott!

Kommentarer
Postat av: nadja

åh lax är det godaste! :)

2009-03-11 @ 11:08:00
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback