Fruktsallad (här skulle det komma ett rimm men kom inte på nått bra)




Gjorde en fruktsallad igårkväll som jag ska ha idag på
idrotten. Vi ska nämligen iväg och åka lite skrillor, och
då alla som gonsin har gjort det vet att fika är ett måste! :)
Jag åt faktiskt upp ungefär halva igår kväll (a) tihi *shhhh*

Får se om det blir Gävle ikväll/eftermiddag eller
om jag åker hem till Felicia och har filmkväll
med ett par tjejer från klassen : ) Kan hända att
jag är tvungen att åka till Gefle, sugigt.. Visar sig.

F&F kommer hem imorgon! :D <3

Kommentarer
Postat av: matilda

FYFAN va gott. jag älskar fan fruktis.. m-m dregglar

2008-12-09 @ 09:58:32
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback