Müche packning gott folk

Godmorgon tokstolle! :)
Lyxiga Matilda har inga lektioner idag,
så hon fick sova läänge. Dock vaknade
jag klockan halv 6 första gången och
vaknade sedan till och från fram till
klockan 9 då jag inte orkade längre ^^
Men det har inte till saken att göra :)

Maten igår var i alla fall svin god och
restaurangen (stavas?) vi var på var
jätte mysig. Jag åt någon slags fylld
aborgine eller vad sjutton det heter.
Haha. Men som sagt, gott var det :)

Tänkte nämligen även visa en bild här på
hur jäklarns mycket packning jag fick med
mig. Men kameran är nerpackad kom jag
på och jag lär inte hitta den i röran ute i hallen.
Men det blev iaf 2 träningsväskor/trunkar,
en ryggsäck, en stor svart "hand" väska
och en lite mindre "påse" väska :D hihi..
Jag är beroende av mina kläder, okeeej?!

Låssasmamma Lena
är här vid 1 och hämtar mig
på ett ungefär, och vad jag ska göra fram tills dess
har jag absolut ingen aning om!! Förslag? : )

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Vi ses ikväll! :)

2008-12-18 @ 11:24:29
URL: http://ludwig24h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback