Obekvämt inlägg

Det har ekat lite tomt här under dagen,
men det beror på att jag helt enkelt haft
annat för mig. Faktum är att dem grejerna
är tex lagt in bilderna från helgen på bdb,
så pass på och kika.


                    

Fick i alla fall en rejäl chock när jag kom
hem igår från Geflestad, hela lägenheten
var täckt med julpynt. Det är över allt.
Farmor har varit i farten och tagit in lite
julstämning i atmosfären, vilket jag
inte alls tänker klaga över, bara mysigt :)



Fick även dendär gulliga "statygrejen" +
en mentosrulle med 6st normalstora
rullar inuti av F&F, gissa om jag blev glad.
Matilda älskar röda mentos :D
Dock har jag ätit nog med godis i helgen
och behövde därför inge mer, så på det
viset vart det ingenting possitivt...
Men det var snällt av dem i alla fall :)

Nu måste jag plugga lite innan jag somnar,
vilket förmodligen blir ganska snart, jag
är super-duper trött och har ingen sovmorgon
imorgon..Vi ska ha industridesign!? damn.

Kommentarer
Postat av: mathilda

sötnos, vilka söta päron du har :D

haha, ja funderar på en liten systemkamera, eller iallafall en med optiskzoom :) haha.

älskar dig jag.

2008-12-08 @ 23:02:35
URL: http://mthla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback