Många problem för en sån liten tjej

Ett tips från mig till dig, lyssna på den här låten
medans du skummar/läser igenom min blogg.
Den är så sjukt och otroligt bra så jag smälter.



Idag är det i alla fall min
systers dag, Annas dag!
Nämligen namnet ANNA
som har namnsdag :)
grattis syster, och alla
andra Annor där ute.
(syster vänster, jag höger)

Sen när jag ändå är inne på namn och pratar.
Kom och tänka på idag hur jädrans många
Matildor det är jag känner/känner till egentligen..
Räknade fram att det var 13 stycken, 14 med mig
som jag någon gång umgåtts med medvetet! :o
(alltså varit med dem och vetat vilka de är)
Och sju stycken av dem känner jag ganska bra.
Det är ju sjukt många egentligen, tycker inte du?!

Sen kom jag även på en grej med mig själv när jag
är inne på Matilda och pratar ^ ^ hihi (jag är ego)
Mitt hår har faktiskt växt ganska mycket sedan jag
klippte kort vid den här tidpunkten förra året :D
Det har jag inte tyckt tidigare, men se och jämför!

  

Visst, kanske inte växt som ogräs direkt,
men å andra sidan har inte jag sån hårtyp
heller..Alltså sån som växer fort. Inte ogräs ^ ^
Sen så har jag faktiskt klippt mig 1 gång
varannan månad sedan dess, saaatttttt..
(okejdå jag erkänner, hade inte växt mycket...):
                Men jag jobbar på det




Jag har käkat upp 4 av 6 mentosrullar redan,
 jag har sjukt mycket plugg tills imorgon, och
min foundation är typ slut! Det stora problemet
i det hela är att just min "färg" av det märket på
foundation som jag ska ha, finns inte. Nånstans..
Den är alltid slut och nu ska jag behöva vänta
tills efter jul, kanske nyår på att dem får in nya?
DET GÅR JU INTE, vad ska jag ha på ansiktet?!
Och nej, jag kan inte köpa någon annan..det
funkar ju inte. Det där är ju liksom min, min ju !

Åååååh, jag behöver mysa :(
Mys med mig!..Kåååmpiiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback