Nope, den fick åka "out"

Idag är det precis 2 veckor kvar till Julafton
och Matilda är glaaaaaad! Dock inte lika
glad över att jag igår fick höra hur lik jag
var Johan Palm?! Vad fan är det för påhopp..
Snälla, någon..Tala om för mig att jag inte är det :'(


(På tal om Idol lite snabbt såhär.
Det går bra för Gävle-Alice i media nu
kan man ju säga, hon har varit med i
Metro två dagar i rad! (: Inte illa pinkat.

Och jaa jag läser Metro varenda jäklarns dag ;)

Men i alla fall, det jag ÄR glad över, är att
jag klarade samhällsprovet idag, med
nöd&näppe! Trodde verkligen på IG
denhär gången faktiskt. Grattis till mig! :D

Var för övrigt hemma från skolan resten av
dagen idag för jag mådde inte alls bra i går
kväll, och inte i morse heller för den delen.
Men idag under dagens har det blivit mycket
bättre och jag tog till och med en svängom
förbi staden. Passade på att byta ut klänningen
(den jag inte visste hur jag skulle göra med förut)
(http://n0useforaname.blogg.se/2008/december/in-or-out-stay-or-leave.html)
mot ett par blåa chinos. Jag älskar dem!
Känndes mer jag liksom, klänningen var för "piffig".

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback