En vecka kvar

Ja men gott folk, då var det en vecka kvar till Julafton då!
                      Nedräkningen har börjat.
Jag tror verkligen på detta års Julafton, blir något extra.

Och ja, idag hade vi det absolut sista provet innan lovet också,
och det gick faktiskt hyfsat bra! :) Nästan så att jag vågar hoppas
på ett VG den här gången. Men jag vågar inte hoppas för mycket..



Stannade till på staden efter skolan med fru Lovisa den söte.
Jag inhandlade en sproilans ny foundation och även så en
mascara. Har provat mascaran en gång, och den är ruskigt
bra faktiskt. Men dock har jag inte testat på foundationen
förut, så håll tummarna med mig om att den inte är för mörk.
Brukar nämligen alltid annars köpa Make Up Stores ljusaste
foundation, den passar mig alldeles perfekt. Men av någon
konstig anledning är den alltid slut. Och varför fattar jag
absolut inte, finns det andra som är lika vita som mig där ute?

Ikväll, eller snarare om cirka en
timme,
så ska jag ut och äta med
farmor och farfar. Vet inte riktigt
vart det är vi ska, men det behövde
göras tyckte vi alla, med tanke
på att jag nu kommer vara borta i
några veckor. För imorgon
åker jag till Geflestad, och blir kvar
där under hela detta årets
jullov, gud va skönt det ska bli.

Men jag kommer sakna klassen lite granna faktiskt! <3

Kommentarer
Postat av: Ludwig

vem är lovisa den fule då? =)



God jul! :I)

2008-12-18 @ 00:11:25
URL: http://ludwig24h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback