Bättre sent än aldrig

Ja, nu var det ju såhär att jag precis satt inne på
den kända comunity (stavas?) sidan facebook
och tröck omkring lite, när jag fick syn på en
vän förfrågan från min faster Carola :)
Gick självklart in på hennes sida
och vad får jag syn på? Jo,
bilderna från hennes och
Mickes bröllop! Så jag
kände att jag bara
är jätte tvungen
att visa några.
Veerkligen
jättefina!

Mikael Kalldin & Carola Kalldins bröllop, den 23 Augusti 2008
i Alsike kyrka, Granebergsparken i Uppsala. : )



    
   
  
  
Visst har jag jordens sötaste kusin, och kanske vackraste fastern!
(PS. Bilderna är inte fotade av mig, Matilda Mosell)

Kommentarer
Postat av: matilda

oj verkligen jätte fina bilder. vissa var ju värsta konstnärliga ;)



sv: självklart :D tar dock 1000 år att kolla igenom skolkatalogen men förfan ;)

2008-12-10 @ 20:36:06
URL: http://chickenrace.blogg.se/
Postat av: Carola

Puss på rej stumpan. Tack så mycket för kommentarerna..och självklart så HAR du den vackraste fastern ;) Kanske inte nyvaken men va fan.

Behöver du komma iväg från F&F vid nåt tillfälle eller bara klaga så är du välkommen hem till oss. Jag vet hur det kan vara. Flyttade ju hem en sommar för några år sen och det var...tänker..tungt S

Kram

2008-12-10 @ 23:24:52
URL: http://www.freewebs.com/swedbox-pandora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback