VEM VILL KÖPA ALLA HARRY POTTER FILMERNA TILL MIG? :))


 

Grattis Nanna-älskling på din birthday!
Hoppas att du hitils har haft och att du
kommer ha en fortsatt underbar dag :)
Saknar&älskar dig skruttan, ses snart.


En tanke har faktiskt slagit mig ett antal gånger nu
när jag har suttit här och skrivit lite egentligen onödig
fakta
om min vardag som inte så fasligt många läser.
Tanken var, att jag kanske ska börja ladda upp typ,
dagens citat/dagens artickel eller någonting här på
bloggen. För varför inte, jag läser ju tidningen varje
dag, så jag ser ju jätte mycket nytt hela tiden. Och för
er då som inte orkar läsa tidning, kan ju se här :D
+ Att då får min blogg en liten "egen grej", vilket är bra.
Vill inte vara som alla andra hela tiden förstår du. (:
Men om jag nu ska fullfölja't, så blir det inte idag. örsk int!

En till grej jag funderat ganska mycket över,
är att varför är det okej för killar att visa sig i
bar överkropp hur mycket dem vill, men att
hela jorden går under om en tjej visar sig i
bikini överdel eller i en bh/sport topp? Vad
är det är slags diskriminering, egentligen
alltså! Bara för att tjejer råkar vara skapade
med lite mer fett på bröstet än killar så får
vi inte visa oss? Okej, jag reagerar också
starkt och "tänker" lite extra när tjejer har
stått och posat i spegeln med endast bh
på sig, men du fattar vart jag vill komma?
Ville bara få det sagt liksom :) haha yeah.


Miljöbild i färg & svartvit + närbild.       
                                       

Här är i alla fall min lampa som jag snackade om förut,
som jag designat och skapat på industridesignen!
Lamp-projektet ni vet? Om inte, så har vi ett projekt
där vi ska som sagt, designa och skapa en lampa ^ ^.
Sa ju att jag skulle visa den, så tänkte jag borde göra't.
Väldigt enkel är den, väldigt! Men den är jätte mysig(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback