3e bakisdag i miniatyr



Sry för ingen update igår, men hade 'fullt upp'.
Syster & jag hade våran 2a bakisdag nämligen, vilket innebär;
* sova onödigt länge
* ligga kvar i sängen yttligare ett bra tag
* se helt förjävliga ut
osv. Vilket vi lyckades jäkligt bra med ;)
Men klockan 4 tog vi oss samman och följde med min familj ut till Karlholm
och käkade middag med F&F + en Carola m. hund och bebis :) Trevliigt.
Sen efter det besöket fortsatte slöandet..lääänge!

Idag har det varit en bakisdag nr.3 i miniatyr.
Fortfarande jävligt slö&sliten i kroppen, men det är nog mäst bara för att
jag har varit så oaktiv och slapp alla de andra dagarna, kropper har ställt
in sig på 'slö' helt enkelt ^ ^.
Har umgåtts med syster fram till..nån tid, minns inte riktigt ^^  Sen då hon
åkte hem började jag att städa mitt rum. Men bra gick det inte direkt..
Var så jäkla slö i kroppen så att jag knappt orkade trycka på tangenterna
på datan ^ ^. Då gott folk, är det ruggigt illa ;)
Har nyligen blivit klar med mitt städande och fått det efterlängtade Max-käket
i magen, mumma!
Så nu  ska jag ta bussen hem till mormin och hämta mobiltelefonen + laddare
för att kunna aktivera det nya kontantkortet. Juste, jag har fått nytt mobilnummer.
Det är bara att fråga efter det om ni vill ha det kompisar :)
Senare skall jag träffa Gabriel och efter det Emelie, som äntligen kommer
hem från utlandet :) Har saknat dig bejbi, något enormt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback