Fel av mig!!

Måste bara säga det att, Linnea hade visst inte varit utomlands,
bara i Umeå (a) ihi-hi-hi.. Herre gud, fela är männskligt ^ ^'

Nu sitter jag framför datan i enbart pjamas och ska ta bussen om en timme.
Men är jag klar tro? Nooope, inte på långa vägar (med packningen alltså).
(Inte med mig själv för den delen heller)
Antar att jag bör ta tag i det nu, så att jag kan dubbelkolla 5 gånger innan
jag åker för att vara säker på att jag inte har glömmt någonting :D

Och åter igen, ber jag om ursäkt för hur det ser ut här, var tvungen att ta
en vanlig standar. För att ni som såg hur det såg ut igår, ja ni förstår mig ^^

Well, be för mig om att tågresan kommer gå bra. = )
(Är alltid orolig för att någonting hemskt skall hända)

Grattis Tove Cecilia Mosell (Eriksson), även kallad Mamma! <3
Och grattis på moster också såklart :)


Kommentarer
Postat av: pana

Öh fan din e värre än min ;)

2008-07-21 @ 02:06:36
URL: http://pannaisawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback