Sova är INTE överskattat!

Är det någonting jag hatar, så är det dryga syskon som aldrig låter en sova.
Somnade som vanligt apsent igår, och imorse blir jag väckt första gången klockan 10 tror jag, och andra gången nu halv 12. Då vaknade jag av att anna ska sätta sig på mig och kittlas och skit. Ojojoj, de måtte ha ett tråkigt liv de där som inte har någonting annat för sig än att trakasera mig ;) haha!

Jag blev iallafall klar med förklädet igår! Här har ni mitt resultat.



Jag är jääkligt nöjd faktiskt, för när det sitter på är det helt ärligt väldigt likt pippis förkläde :D Och det stora coola var att, jag hade ingen mall eller någonting åt det, utan jag bara improviserade fram någonting.
Har jag inte gjort förtjänt av mitt MVG i Syslöjd så säg? ;)

Nu skall iallafall syster&jag klä på oss och börja traska mot maxi för att fixa groggvirke
inför ikväller. Ännu är inte allting fixat, på långa vägar!
Är så jäkla taggad inför ikväller, hoppas verkligen att det blir lyckat.
Hoppas hoppas hoppas!! :D

Nå, vad ska alla ni andra sötungar roa er med då medans lilla Matilda springer runt
som pippi och är askalas? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback