Hej&Hå, se så det kan gå

Hej och ursäkta att jag inte uppdaterat förens nu in på småtimmarna.
Kvällen igår var..hmm, Ganska lyckad iallafall! Festen i sig var kanon.
Bra fixat, ljud och allt sådant. Även skitbra folk var det där, mycket fint(:
MEN..Lilla miss Matilda, även under kvällen kännd som;
Pippilotta viktoaria rullgardina krysmynda efraemsdotter långstrump,
blev way to drunk alldeles för tidigt, och hade sitt roliga i ungefär...40.
MINUTER...Gott folk, ett tips&råd. Käka redigt med mat både dagen
innan och samma dag, och vad ni än gör, käka INTE, jag repeterar
inte, koffeintabletter x') Man mår verkligen pissigt illa av dem, tro mig;)

Slänger in några bilder från kvällen igår, de bilder jag han knäppa innan det
vart allt för svart framför ögonen. Alltså hemma på förfesten x'D HAHAHA!!

                          
Mathilda Holmqvist     Syster Anna Mosell         Me-self, MatMos
Hawaii-brutta ;)                  Hippie-girl^^            Pippi Långstrump

                    
  Elisabeth&Mathilda                 Pöllä&Voldemort?                       Bettan&Thildur
  Ronja rövardotter &             (Flickorna vart fullare...)      (...Och bilderna vart suddigare)
Sandie i Greace *Grr*

 Den bilden får pretty much avsluta för den kvällen,
för det var vell på ett ungefär sådär upp&ner jag var i slutändan x'D


Idag mådde jag självklart, faktiskt för första gången, illa & inte alls bra.
Seriöst första, absolut första gången jag någonsin blivit bakis :D haha!
Har annars spendrerat min första bakisdag med syster, även hon en
aning sliten ^ ^. Har kikat på film, fettat chips och allt annat vad man
brukar göra dagen efter rejält supande. Dock inget spyande, det fixade
jag så otroligt bra igår, satt det behövdes inte ;)

Sen får denna bild avsluta dagen & påbörja natten med ett GODNATT!
För såhär go&glá var jag när jag blev väckt av pappsen halv 9 i morse
för att den ville ha ett litet "allvarligt snack" med mig innan han stack iväg ;)



Men innan godnattet vill jag bara ägna ett tusenfaldigt tack till Carina, Elin Skoogs mamma,
för att hon kom och hämtade mig igår på festen då vi inte fick tag på min pappa,
TACK!!
Nuså, godnatt gott folk och sov så gott, vilket ni förmodligen redan gör och jag ska göra :)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

mycket schnygga kort, tilda! ;) du var ursnygg som pippi!

2008-07-15 @ 14:03:31
URL: http://aelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback