Åter igen en väldigt konstig dröm

Konstigaste uppvaket någonsin, förutom den där gången
jag drömde att jag vaknade, somnade om och sedan vakna
.
Men i alla fall, det blev jätteknas när telefonen ringde.
Jag tror faktiskt det hade med drömarna att göra denna
gången med. Kan hända att jag drömde att alarmet gick,
jag minns inte, men det kändes verkligen som så. Aja ^ ^

Tråkig dag i skolan idag, verkligen ogillar onsdagar.
Så jag har absolut ingenting emot om du hör av dig kompis :)

Och jag måste verkligen, verkligen
skaffa mig ett busskort! Det kostar
kosingen att betala med mobilen
varje gång..Pappa kom hem!


Min nedersta arm ser ruggigt knas ut.. ^ ^
PS. Jag blir helt skakig i händer och armar av min astmamedicin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback