JAG-ORKAR-INTE

Har nog nämnt det förr, men jag verkligen måste avreagera mig.
Men fyy sjutton gubbars järnspikar vad förbannad jag blir på min
farmor, hon gör mig totalt galen.

Först när jag kommer hem igår så har hon och farfar druckit
lite, och då är hon sketadryg. Ni vet ju hur föräldrar brukar
vara då dem har druckit? Tänk er det, fast 3 gånger värre..
Ap tjatig och bara blöööö. Bjäbbade om någon jävla
tvättpåse i ungefär 10 minuter på SEG svenska för hon
försökte fokusera på att säga orden rätt. Och jag visste
redan om den där skiten..
Sen skulle hon hålla på att be om ursäkta och ja vafan.

Och inte nog med att hon är dryg när jag kommer hem
utan ska sen vara dryg och megajobbig
nu på morgonen också. På morgonen har jag
verkligen inget tålamod. Mornarna är värst,
eller snarare jag är värst. Så ja..ne jag orkar inte mer.
Jag menar, vem fan är hon att komma och säga till
mig vad jag ska/får äta till frukost och inte :O
Där går gränsen, det är fan mitt liv, mitt val.

Fy fan va skönt när dem reser bort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback