Orkan

Jag ljuger inte när jag säger att jag nästan blåste bort idag!
Cyklade till och från skolan som vanligt idag, ditvägen var
hur bra som hellst, solen sken lite gulligt sådär och det
var nästan vindstilla, mysigt och gosigt :)
Men hemvägen...fiiifan! Kölsvart, blött och orkan. Hjalp.

Ikväll hade jag tänkt lägga in bilder från helgen,
vilket jag egentligen skulle göra imorgon men
eftersom det inte blev nå Geflestad idag har
lilla Matilda tid för lite mindre nödvändiga
saker. Sen måste hon även plugga. blö
Så kika gärna in på bilddagboken senare, laddar nog även någon här :)

Lägger ett litet citat, by myself, bara för att göra det lite mindre tråkigt.
"When the sun rise over the horizon, a new day's waiting."  Think about it.


Saknar min fd. klass..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback