Så jävla klumpig


Jag skojar inte när jag säger;
- FY FAAAN VA ARG JAG ÄR PÅ MIG SJÄLV!

I två hela dagar nu har jag konstant gått och tänkt på
att idag skulle DIRTY SEXY MONEY ha sesongspremiär
och den bara var jag tvungen att se! Me like that program.
Men problemet var då, att lilla Matildas tåg visade sig
inte gå förens klockan tjugo över åtta, och programmet
började klockan nio. Så fick hon se det? SVAR NEJ!! :'(
Fan att jag inte hade koll på att ta ett tidigare tåg..

Hos tandläkaren idag visade det sig iaf att jag
var på väg att få ett hål, så måste komma tillbaka.
Och på helsocentralen fick jag även där en återkallning
på grund av att jag måste ta blodprov och lite annan skit.

Sen hos frissan gick det gör-bra
Matilda är nöjd med den nya färgen :)
Älskar min frisör Therese. Hon fattar alltid precis vad man menar.
Sen fick jag te , chokladboll och kakor medans jag färgade! ^ ^

Lägger in en bild imorgon på resultatet,
för tillfället är kameran stendöd! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback