Skoolkatalog!

Oj helvete (förlåt jesus) vad mörkt det har blivit på kvällarna nu alltså..
Det är ju som om det vore mitt i natten, köölsvart.
Och kallt är det också, fryser ju både kind, haka, öra och ben av mig.
Kanske borde klä mig lite varmare? eller vad säger ni ;) haha

Fick i alla fall skolkatalogen idag, JÄÄÄS ÄNTLIGEN!
Och den är koolosaalt fet, kommer ta en evighet för mig att kika igenom den..*Puuh*

      

Sen måste jag bara tala om det att, ni vet ju hur glad jag var över
att det äntligen börjat en ny kille i klassen? Aa, han har slutat ..
Hahaha, stackaren trivdes vell inte med oss eller någonting ^ ^
Men Lovisa sa att han saknade sin gamla klass, så aja, vad gör man.

Sen på tal om sluta, våran Arkitekturlärare Lotta ska sluta om ungefär en månad,
hon hade fått ett jobb som landskapsarkitekt någonstans, inte i Uppsala.
Synd...Jag som äntligen börjat tycka om henne. ;'D

Maat för mig nu, hungry hungry. *wråål*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback