Taskig god gärning

Det är vid precis sånna här tillfället jag verkligen avskyr
min farmor och farfar, fast dem egentligen är så fruktansvärt
gulliga av sig. (Nej jag avskyr dem inte egentligen..)

Jag har satt ett fast beslut för mig själv att inte äta några
som hellst onyttigheter fram tills på lördag just för att
jag ska kunna trivas så bra som möjligt i disco dräkten.
(Den är megatajt och typ..avslöjande)

Så kommer farfar in med denhär!! Elakt :(
Då var jag ju bara tvungen att äta den. Oartigt annars ju (a)

Marabou med mintsmak :) Jummy.

Har iaf laddat bilderna på bdb nu, så bara att kolla in (http://n0useforaname.bilddagboken.se)
Dock inte så många och inte tagna med någon bra kamera, men who cares! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback