"till en början/mitten en ganska kaotisk kväll"



Jaa, det blev en sen och till en början/mitten en ganska
kaotisk kväll
för min del igår. Hade det jätte trevligt
med flickorna hos Mathilda till klockan 20 i 12,
då vi tog taxin till Halling och allting blev kattbajs.
Stack där ifrån och skulle upp till Jonas men istället
blev jag upphämtad av Mattias&Oscar och var med
dem och några andra grabbar istället, i en jävla
gglig husvagn i hagaström x') hahha, fyfan! ^  ^

       
       
      

Var ner och kikade på fyverkerierna vid 'bockeninvigningen'
i kära Geflestad med Elisabeth vid fyratiden idag. Åkte sedan
hem till pappa en stund och slappnade av innan tågresan.

Nu är jag piss-propp-äckel mätt på godis,
vilket är det ända jag ätit idag x') smart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback