Kreativt Matilda



Jag är inte duktig på en fläck för tillfället,
trots att jag har varit kanske hur duktig som hellst.     ???
Jag har suttit och knåpat med kuddarna (bilden) till min presentation
som jag skall hålla för klassen på torsdag veckan som kommer,
och det är ju jättebra för det måste ju bli klart det också.
Men meningen var egentligen att jag skulle ha pluggat
idrott med tanke på att vi har ett jätte stort skriftligt prov nästa vecka,
och Matilda kan verkligen iingenting!! Som vanligt..

Men om vi säger såhär, jag får heldre bra betyg i Industridesign
än i Idrott, faktiskt! Med tanke på att det är designen jag vill jobba inom.

Sen när jag ändå är inne på betyg, vi fick tillbaka våra bokrecensioner idag.
OCH JAG FICK BARA VG - ..Är så sjukt jävla besviken.
Men å andra sidan, när jag läste igenom den så var den faktiskt ganska dålig,
så jag förstår varför jag fick det betyg jag fick, men fortfarande, besviken!

Sen ligger jag inte så mycket efter i matten som jag trodde.
Har bara ca 4 sidor att jobba igen, bra Matilda :)                           
                                                                                           


Nu ska lilla miss fortsätta titta på MTV Music awards.
Sen fortsätta sitt torsdagspackande och efter det sova.
Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback