Extreme blogg makeover

Ja men nuså, lite förändringar i bloggen :D ääntliigeen.
Satt och knåpade lite precis och ja, såhär blev det.
Vet att jag inte direkt är värsta kasanovan (stavas?)
på det här och att det inte blir nyaste monalisa och så,
men jag får det i alla fall att fungera, och de huvudsaken.

Har bara tagit det lugnt sen jag kom till mamma,
behövde slappna av lite och så. (skööönt)
Men slut på det nu. Ska ta 6 bussen hem till
hagaström med Angelica för att sedan välkommna
Mathilda och Elisabeth till house of baking! :D

VÄNTA!! *lyssnar* ooooh..
DET ÄR JU LÅTEN!!!  Faan va nice :D
Du vet coca cola låten? Den som är i reklamen?
Jag har letat efter den typ.. aslänge, men har aldrig
kommit fram till vad den heter. Men va tror du inte
poppar upp på iTunes nu när jag sitter och lyssnar
då. COCA COLA LÅTEN! Fascination heter den,
för alla er andra som även ni vill veta vad den heter!
Den är verkligen grymmers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback