Första inlägget på lovet

Ja, men då kommer första inlägget på lovet då!
Sitter hos mormin för tillfället och har precis varit på Ica Maxi och handlat för ikväll.
Elisabeth och Emelie kommer hit, så ska vi baka scones, spela spel osv :)

Var hos Linnea Wikman igår på lite tjejmiddag med Syster Bettan Emelie.
Sen kom även Abbe och Johan lite senare in på kvällen.
Verkligen jätte trevlig kväll, tack för det!

Måste även berätta att jag har hittat jordens snyggaste maskeraddräkt som
jag ska ha på mig på halloween. Jag tänker inte lägga ut någon bild på den,
ÄN. Det kommer upp när den sitter tillrätta på sin blivande ägare, moi ;)
Men jag kan berätta, att det är drakula jag ska klä ut mig till. AWSOME!

tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback