helgsammanfattning

Tillbaka i Uppsala igen och fy faan va slut jag är hela jag!!
Fredags vart bra, och lördagen gick bra den med :)
Kom 2a i hiphopen, faktiskt nöjd för att vara första tävligen
på ett helt år, och med tanke på att dansen var helt ny.
"GREJT JONAS!!!" *tummen upp*
För övrigt (på kvällen) var denna lördag den värsta i hela
mitt liv och jag vill aldrig återuppleva någonting liknande
igen!! Fråga varför, men meningslöst för ni får ej svar! :)

Idag var jag och fikade med pappsen på stan, java vart det.
Otroligt mysigt café det där faktiskt!
Åt världens äckligaste grekiska sallad hemma till middag,
sen tåget klockan 18.30 med Gustav. :)
Sen en liten hemlis..*viskar* min f&f verkar lite fulla*viskar* 

Ett grattis i efterskott till Jenny Brungs iallafall, som fyllde 17 år igår! :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback