Sammanfattning

Det var meningen att jag skulle uppdatera er lite igår, men jag var nämligen
förbaskat trött när jag väl kom hem så jag gick och sussade på direkten.
 
Fredags i huvudstaden bestod av film och sådant, familjen är värre på tv :D
Lördags följde Gustav med till Uppsalastad och även hem till Oliven för
att dra ett kanelbullensdag-bak. Olivia har massor med hundar, och
kanelbullarna blev gigantiska. Iallafall tre av dem! Resten fick vara normi.
Kikade Sweeny todd (eller hur den stavas), ruggig rå och äckelfilm. iush!
Jag slänger in lite bilder imorgon då jag har tid, från bakandet

Åker till Geflestad idag (som vanligt på måndagar) för att träna dans med 
den där lilla brunhåriga saken, som tydligen kallar sig för Angelica ;)
Tävling i helgen som kommer i Falun, så blir till att träna stenhårt.

Tjingeling* 

Kommentarer
Postat av: OLLONSKAV

ja jag har många hundar. och biff är kött! biff är biff. jag är biff

2008-10-06 @ 12:31:18
URL: http://rockmuse.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback