Svett mätt

19.45, KVART I ÅTTA! fick jag äntligen min mat.
Jag hade alltså varit utan i 8 jäkla timmar. ÅTTA TIMMAR!
Det är helt sinnes sjukt. Jag fattar inte att jag ens orkade hålla ett leende
på läpparna, så grinig som jag brukar bli utan mat i magen ^^.


Så eftersom jag var så hungrig drog jag igång med jordens jäkla jätte-portion (se bild),
och jag måste tala om det att alltihopa gick ner. Dock är jag typ proppmätt för tillfället.
Men då istället för att göra som alla andra barn på detta globala klot gör, dvs antingen
spyr upp det, bajsar ut det eller helt enkelt inte äter mer och hoppas att det går över,
så käkar jag mer x') hahaha!.

För nu var det ju nämligen så att jag fick faktiskt en BJUD PÅSE när jag, F&F
var och handlade på Gränby centrum, så jag är ju bara megajättetvungen
att äta upp den :D Och jaa precis, en bjud påse var det ja :D


Bjud påse!
(man fick en sån om man köpte en påse med OLW chips)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback