Tillbaka i värmen

Oh gud så skönt att vara inne i värmen igen,
har bokstavligt talat frysig arslet av mig..
...Tårna och fingrarna i alla fall ^^
Men roligt var det, dock kände jag mig lite
typ jätte mega dålig med tanke på att både
nanna och den andra tjejen som jag inte
visste skulle följa med som följde med
tävlar/tränar jätte mycket konståkning.
Men som sagt, fortfarande roligt :)

Nu är det dags att se på Horton under 10000 filtar,
och sedan ta ett sjuhelvetes varmt bad :D
Tjingeling*

Jo föresten!! Min mobil är stendöd, så det går
tyvärr inte att nå mig under dagen.. Vet, hatar't.


Kommentarer
Postat av: anna

snarare ni som gör fel, eftersom ni inte vill dra na ur det här innan det är försent. för kan inte ni se hur pass allvarligt det här är, då måste ni vara blinda. vi tänker bara på emelies bästa för vi bryr oss om henne. det verkar ju som att emelie kommer välja robert framför elin, är det rätt? SVAR NEJ! då har det gått alldeles för långt. men ni får väl tycka vad ni vill, vi har iaf gjort något åt saken nu. mer än så kan inte vi göra, då är det upp till emelie.

2008-10-30 @ 15:40:39
URL: http://annamosell.blogg.se/
Postat av: Klara

du var jätteduktig ! ;D

2008-11-02 @ 17:39:24
URL: http://klariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback