Kort skoldag

Då var det kväll igen och japp, ungdomsmottagningen gick bra!
Det enda jag han med i skolan idag var industridesignen, och tur var
vell det, för det var den lektionen jag verkligen ville vara med på också.
Industridesignen är nog en av de 2 roligaste lektionerna faktiskt, och
att man kan ha sjukt kul med en plastpåse, aa det är ganska tydligt x')

       

Annars idag så spatserade jag omkring med Oliven (hon på bilderna ovan)
på stan ett tag och köpte en puder, ett puder?! vet inte riktigt hur man
säger det där faktiskt ^ ^. Lade även undan en sååå snygg tröja på Monki,
ska nog få den av pappsen imorgon tror jag :D *hoppas hoppas hoppas*

Nu sitter jag iallafall och kikar lite på idol-killarna som poppar runt på scenen
och käkar lite chips (inte bra, inte bra), och jag bara måste säga att jag tokälskar
den där lilla 16åringen, vet inte riktigt vad han heter! :D fast lilla kanske är fel att
säga, för jag är för sjutton lika gammal. hahah x')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback