fett onödigt inlägg

Fett happy att mitt interna nät kommit tillbaka till mig, men dock mindre glad över
att det är onsdag. hatar onsdagar!..
Anledning:
Vi har dem absolut tråkigaste ämnena i skolan, enbart sega kärnämnen
från grundskolan. Svenska, Engelska, Matten. Och som pricken över I:et har vi även
matten TVÅ gånger under dagen. Sen slutar vi även för tidigt!!
Haha okej kanske låter megafel att klaga över den saken, men jag har ju ingenting
för mig på onsdagar då jag stannar kvar i Uppsala, jag sitter bara och blir helt
förslappad!! Som nu, nu har jag sovit i en timme och innan det satt igång en
tvätt i maskinen + hunnit måla naglarna. Men klockan är bara tio över fyra!!??!?
Man blir ju hungrig av att inte göra någonting, eller ja, jag blir det iallafall ^^
Men kan inte käka förens vid 6 tiden...

Aja, ska sluta babbla om tråkigheter x')

Här fås en SÜPERSCHNYGG bild made by NAAAAAAT på svenskan.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
"tänk dig den där skutta omkring på en äng lite glatt och jaga möss"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback