Lååå å å ngt inlägg

Inte uppdaterat sedan igår morse och mycket har hänt, så detta blir ett långt inlägg.
Och nej, du behöver inte läsa ;)

Gårdagen i alla fall, fy faan jag har aldrig garvat så mycket och blivit så förbannad på
samma gång förut i hela mitt liv. Små tjejer är helt galna!! 
Var ju på HSM premiärem, även den tidigaste bion (18.30) och det var ju nästan bara
smått där, men vad hade man förväntat sig egentligen ^^ MEN...men, men, men.
Så fort den där jävla "Troy Bolton" (Zac Efron) kom upp på skärmen så skreeek dem..
verkligen skrek!, såna där pipiga och gälla skrik som bara skär i huvudet.. GAAH!
Visst kan jag ta att folk sitter och töntar sig på bion, kanske komenterar lite scener
och gör allmänt narr av saker och ting, för så gör jag själv, men det där...
Nej, noll tolerans!

Försov mig 1,5 timme i morse, men kom bara tjugo minuter försent, skönt :)
Fan va snabb jag är då :D
Gjorde klart mitt hopptorn på Arkitekturen, och är även nära slutet på min
'personliga möbel' på industridesignen, fan va jag älskar min skola! :)
Skar mig föresten på industrin och började blöda som en jude..
(inget illa menat mot judar) ^^

Sen hörrnini, gott folk, jag snackade ju om någon himlans nollning förut,
remember?!
Aja, det skedde idag i alla fall, och det var ingen nollnig..synd:(
Men istället var det först en tipsrunda med helt sjuka frågor, typ:
 * Vem suger bäst?
* Vem har störst?
* Vem slickar bäst?

och en massa liknande sjuka frågor ^^ och till dem fanns det 1 2 3 4 5 svar
där alla som var meds namn stod som alternativ.
Fattade absolut noll vid det tillfället, men efter gick vi till studion och där började
uppdagen. Dem som stod med som förslag på frågorna, fick gå fram till den
fråga och göra det som skulle göras, och till frågorna ovanför fick man:
* Suga upp hallonsås från ett glas, i ett sugrör!
* Skulle hålla en boll i endast en hand och springa en bana, men vi hade så små
händer alla som gjorde den så fick ta den mellan knäna ist.

* Slicka upp chokladsås från en tallrik, så den blev HELT tom.
Aa ni ser ju, psyko grejer ^^ men det var sjukt kul och tvåorna bjöd på sig själva dem med.
Sen bjöd dem även på fika som dem hade bakat till oss, aaaaaaaaaaw va gulligt :D

Sen, sist av detta inlägg (ska avsluta sen, vet att det är fett ointressant allt) så tänkte
jag tala om att jag hade matteprovet mitt idag, och jag vågar inte ens yttra ett pip om
hur det gick, för har absolut ingen aning. Men jag kunde ha gjort det bättre i alla fall..

Aa som sagt, för din stackares skull som tagit dig tiden att läsa igenom
denna skit, så ska jag avsluta och återgå till annat.
( sry för inga bilder föresten, men det kan du kika på n0useforaname@bdb )
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback