modell i skolan, woow

Jag kan ju tala om att min otur från i morse vände på hemvägen.
Fick inte ett enda jävla rödlyse vid övergångsställen, inte ett enda.
Och då har jag typ 8-10 stycken. Alla slog om till grönt då jag kom.
Haha snacka om komiskt ^^

Agerade iallafall modell i skolan idag!! hahaha nej inte seriöst x')
Jag och Oliv gick från skåpen och var på väg mot trappan då två
tjejer; uräkta, tjejer. Skulle vi kunna få knäppa kort på er? :)
Vi: ......ehm, varför då? ^^
dem: för vi håller på med ett projekt ..bla bla bla bla..
Så fick vi posa lite snyggt i skol-korridoren ;D yääähow! haha
(det måste ha varit för min gör-läckra outfit idag, jag svär)
Kul att dem bilderna förmodligen kommer sättas upp antingen
i gallerian eller i korridoren i A-huset.. Hjalp!!



Sen måste jag, bara MÅSTE tala om hur jävla mycket
jag HATAR fjällrävens dunjackor.
Jag verkligen älskar märket fjällräven i övrigt, men dem
jackorna verkligen förstör hela alltihopa!
Dem är så fruktansvärt, gräsligt fula!!! ÄCKEEEL....
Okej förlåt, kanske inte har rätt till att snacka skit om vad andra tycker om och inte
tycker om, för dem kanske tycker att mina grejer är as-fula, men dem är verkligen gräsliga..


Jaja, nog om skit!
Bus-hunden Tyra är här iallafall och gosar med mig och
det är snart dags för lilla matilda att städa sitt stökiga rum!
..Strax efter att jag ätit klart min mat :) Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback