Vinterns första åk

*GÄÄÄÄSP* Godmorgon.

Klockan är typ 11 och här sitter jag, påklädd, färdigsminkad
och vaken sedan en timme tillbaka. Och vi somnade typ 3..
Jaaapp, du läste rätt, vi! Jag sov nämligen hos Nathali igår.
Direkt efter baket och fikandet med de andra tjejerna tog jag
bussen till Brynäs och gosade lite med pluppen, som jag
för övrigt inte träffat eller sett på myyyyyyycket länge! missU.

Men åter igen till det jag tänkte berätta, anledningen till
att jag klev upp så 'fruktansvärt' tidigt (jämfört med när
jag somnade)
. Vi ska nämligen till Läkerol arena
och åka året första skridsko åk. Du är avis jag vet det ;)

Jaja, frukost nu sen bussen.
Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback