Matilda Mosell

Vi har inte känt varandra så jätte nära sen fören bara ett litet tag sedan. Till en början var vi bara två i gänget som inte sa så mycket till varandra. Sen var vi inte så mycket med varandra över huvudtaget. Men nu är vi med varandra jätte mycket, och det är jag glad för. Jag vet inte hur det kom sig att vi började umgås med varandra men det är hur bra som helst. För när jag är med dig så mår jag bra och du gör mig glad!

Du är en helt underbar människa med inge ont i kroppen!
Du ställer alltid upp och kommer med goda råd, du är ärlig och glad. Du tycker om att göra massa olika saker precis som jag! Du är en bästa vän, min bästa vän! Det är det som är så bra med dig!

Jag litar på dig till tusen procent och jag vet att jag kan göra det också, det får mig att känna mig så trygg. Jag kan verkligen slappna av när jag är med dig och vara med själv hela tiden. Jag behöver inte vara någonannan än mig själv och du gör mig lycklig. Vad skulle jag göra utan dig? Du gör mig glad när jag är ledsen och du vet hur du får mig att skratta. 

Tack Matilda Mosell för att du är den underbara personen som du är och att jag har fått lära känna dig!
Du har det där lilla extra! Du ska få min gamla cykel när jag dör

MVH
Din vän Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback