Oooost?!




Måste bara få tycka lite synd om mig själv just nu, precis efter råfettande med
en viss Gabriel. Peppisar, te, juice, oboy, cola, cheez ringz, chirre och - OOOST!!
Eehm... till sak! Jag kommer sakna linnéa Wikman något enormt mega super
äckligt mycket när hon flyttar till London. Det är allt för nära.. Nästan 2 veckor nu..

Hade iaf lite mys med henne på balkongen igår medans det spöregnade,
efter ett snabbt besök på Marinfestivalen som hade premiär i år i Gävle.
Vill inte direkt påstå att det var jordens händelse, men å andra sidan var
jag bara där i cirka 15 min typ 11 på kvällen. P floyd som hade en litt'n spelning.

Minns fan inte vad som hände under resten av gårdagen,
men antadligen ingenting roligt.
Eller jo föresten, var ju på kräftskiva x')
Och min mamma såg till att jag aldrig någonsin kommer kunna
käka en enda jävla kräfta igen... FUCK IT, faaaaan. :(
Mamma tar upp en kräfta, utan stjärt och klor och börjar leka med den
framför mina ögon; heeej matilda, jag har inga armar eller ben.. *nynnar*
sen typ hoppar omkring med den mitt framför mitt ansikte. SNÄÄÄÄLLT!
Fan räckte det inte med att jag inte käkar kyckling eller kött. Kul mamma ;D

Nu känns det som att jag bara ordbajsar, därför får detta räcka för idag.
HEJPPA!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men haha, tanken var att den bara skulle bara i 15-20 min. Men den blir lite lite längre än jag tänkte. Och det är ju tanken som räknas!

2009-08-17 @ 14:05:43
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback