saknad..

Kära Mossie!! Du har ju klarat allt utom demokrati-och ekonomiprovet.
Hur tänker du göra?? Gå om kursen eller ig-pröva?? Hör av dig! Kram Åsa
 PS: Jag var på kurs i Stockholm igår. Synd, jag hade velat träffa dig!   DS

Det här kära mailet fick jag av min fd. samhällslärare för bara någon timme
sedan, satans vad hon var och alltid kommer vara min favorit!
Finns seriöst ingen bättre lärare än henne..
Visserligen kan hon vara en gnutta för oseriös ibland, men när det väl
kommer till skott kan hon vara sträng, men snällheten går inte att bortse.
Henne om något kommer jag sakna så att det värker. Puss på dig Åsa :)

I övrigt så har jag läst ut boken nu, Så länge vi båda andas, för bara
några minuter sedan. Det är helt sjukt hur en bok, eller snarare en rad med
böcker, kan omfamna en person så som dessa har gjort med mig.
Jag kan inte sluta att tänka på berättelsen, den ploppar hela tiden tillbaka
i huvudet på mig så fort jag känner igen någonting med vad som händer.
Dessa böcker kommer flitigt läsas om och om och om och om igen! ;)
(konstiga meningsbyggnader i det här stycket, but fuck it! vem bryr sig ;)

Ikväll blir det fest, födelsedagsfirande för Jonas som fyller 21år, med en
rad helsköna människor. Blir dock lugnt, men vad sjutton gör det, jag
njuter vell lika mycket av sällskapet full som nykter? : )
Grattis igen Jonas, många många lyckönskningar, fast du inte läser detta ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

very bad update!

2009-09-01 @ 11:52:37
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback