Sa'ru Kaffe?!




Kaffe kaffe kaffe, och ännu mera kaffe! Nu måtte Linnéa ha blivit helt tokig.. ;D
Visserligen är kaffe gott, verkligen jätte gott, men igår kan jag tycka att det gick
en liten aning över styr. Fan tycker inte att hon gjorde annat än att brygga kaffe ;)

Jag har nämligen en svart liten (EGEN) kaffebryggare hemma som är en liten
form av en espresso maskin, med mjölkskummare och sånt dära.
Och tror ni inte flickar blir helt till sig eller.. Står och hoppar när hon lyckas och
ja.. Ja den flickan är inte normal helt enkelt ;) Men jag tycker om dig ändå, Linnéa!

Hade i alla fall spelkväll hos mig igår. Jag Linnéa Philip Sebbe & Alex.
Kikade även större delen av Yrrol, fasen jag kan inte lessna på den filmen :D

Nu är flickan snart här igen, dags för att kika en film efter hennes arbetspass.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men du ska ju bara läsa din jävla bok helatiden så det är lite svårt att kika på film då!!!!!!, dessutom så vill jag ha kaffe. Finns det någon mjölk?? :)

2009-08-18 @ 12:42:58
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback