En biltur mot en ny framtid.




Klockan ringde 06.21 imorse efter att jag i natt som var somnade strax efter 2. Poppis..
Dags att stiga upp, duscha, sminka och fixa innan det var tid för att promenera bort mot
hotell Winn med Linnéa för att äta hotellfrukost, GRATIS! :D       gratis är gott.
Gick hem, sov lite sedan bilade med Daniel mot Uppsala med en varsin Redbull i handen.
Inte lätt att vara pigg när man är trött!
Anledningen till att jag åkte till Uppsala över huvud taget var självklart för att jag skulle lämna
tillbaka böcker, skolmaterial och prata lite med mina lärare + klassföreståndare.
Nu är allting verkligt, nu är jag inte längte elev på 'Grafiskt Utbildningscenter' i Uppsala
och på måndag blir jag officiellt Vasa-elev här hemma i Gävle. Grymmt !




RISIG TJEJ, RISIG TJEJ, RISIG TJEJ, RISIG TJEJ, RIS..


Efter att ha uträttat mina ärenden på min nu gamla skola så åkte jag och
filluren här ovan ner på stan för att ta en matbit och kopp kaffe på det.
Gick till 018 och jag måste bara tala om att dem hade förjävligt god mat..!
Fick även träffa på några av mina gamla, känns konstigt att säga det,
klasskompisar på lite utspridda ställen för att kramas lite och säga hejdå.
Usha, trodde jag skulle fixa det jättebra. Men efter att ha träffat  Lovisa &
Olivia, och sedan Sarah ringer för att tala om vad hon har hört (att jag slutar),
och önskar mig lycka till och hela tjaffset, ja då bröjade jag grina.. x') haha.
Nåväl, kan trösta mig med att om jag vantrivs på Vasa, så kan jag byta tillbaka.

KOMMER SAKNA ER ALLA I FR2DEB,
ni har förändrat mig! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vila i frid

2009-08-19 @ 17:51:23
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback