Not spoiled, gifted!

Nu har jag gjort det igen! Fan jag måste skärpa till mig, såhär kan
jag inte ha det
, inte om jag vill fortsätta ett fullt levande, normalt liv..



Jag håller på med den sista boken av Stephenie Meyer i Twilight-serien
nu, Så länge vi båda andas. Det går inte att beskriva hur fast jag är.
3e boken lästa jag ut på 3 dagar, då den består av 530 sidor, och jag
måste faktiskt erkänna att jag är ingen snabb-läsare, är skitseg.
Och med det vill jag alltså säga; jag låg stilla i väääldigt många timmar.
Har hunnit nästan precis halva boken på den här nu, 246s, och då har
jag läst den i.. 2 dagar tror jag. 310 pages to go, you go girl! ;D



Nu skriker i alla fall magen efter mat och jag antar att det är dags att
ställa sig framför spisen igen. Pappa jobbar över idag så det blir en
ensam middag, men som tur var är jag van sen sommarlovet. :)
Maten på bilden är från gårdagen, även en av alla ensamma måltider,
och den som säger att jag äter lite mat, ja den personen måste vara tokig! ..



Sen måste jag bara uppmana er få som läser, att kika in min farm på
Farmvillage ;) Den är jääätte fiint, och fan vad det spelet är beroende
framkallande. Har man gått in så kan man inte slita sig, super-kul!
Och innan jag går, så ska jag skryta lite, om att jag idag hade 5st
presenter i presentkorgen samtidigt! Så fick jag även den gula
medaljen för ; not spoiled, gifted!

Kommentarer
Postat av: Maja

Läs dom på engelska, mycket bättre! <3

2009-08-21 @ 12:46:27
URL: http://zyrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm, de är mycket bättre på engelska enligt mig också, men börjar man på svenska kanske man gillar't :D jag tål dem inte på engelska ^^



skitfin farm du ! min är asful, men jag har inte riktigt hajat spelet än ;D

2009-08-23 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback