Dags att ta tag i dethär nu

Ligger i sängen just nu, nerbäddad under min underbara fleecefilt
(haha inse hur fult det stavas ^ ^) och hur tråkigt det än är/är att höra,
så gör det ont från hela vänstersidan av halsen och ner till mitten av ryggen
så fort jag tar ett djupare andetag, typ. Mindre bra om du frågar mig..
Kanske dags att följa pappas råd och boka en ny massagetid?
Justja, gör ont i hela vänstra armen också märkte jag nu ^  ^'

Äntligen klar med nästan allt i skolan.
Ska bara läsa ut en bok på engelska + skriva lite om den,
ha matteprov och en muntlig engelskaredovisnin.
Känns bra att kunna slappna av lite.





Blev även klar med min lerfigur i 2D idag på bilden, du kanske minns att jag
skrev om den förr? Var länge, länge sedan ^ ^' Visst, erkänner, den har tagit
jävligt lång tid att göra.. Är man petig så är man. (finns fortfarande huur mycket som
hellst att göra bättre på den.) MEN, jag har faktiskt hunnit med att
göra annat också medans, ritat, varit sjuk vissa gånger osv.
Men visst blev den fin?! :D Jag är faktiskt ganska nöjd.

Ikväll blir det antingen att baka pizza med Bettan Max och Linn, kanske Daniel,
kika Idol och förmodligen äta en och en annan godisbit! Mumma ;D
ELLER, så ska jag hem till mamma och mysa framför idol där, dock utan pizza.
Hur jag än gör så blir det att kolla Idol, fan 'semifinal' ju!
Första gången någonsin som jag faktiskt tittat på nästan varenda avsnitt. bra gjort!

Nu tänkter jag inte skriva mer för vet själv hur sjukt jobbigt det är
när andra skriver en hela jävla bok i ett och samma inlägg.
Ska bli bättre på uppdateringar nu! Over 'n' out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback