A bloody evening

Tänkte bara glida in såhär i efterhand och berätta att jag
sprang väl in till sängen vid.. strax efter fyra ungefär?
(somnade inte prick när jag la mig heller)
Och ja, du ser ju själv när detta inlägg är uppladdat.. Sick.
Vaknade strax innan elva och kunde inte somna om,
jag kommer vara död ikväll!

Over 'n' out.





Hahaha! Fy fan va vi är BÄST, världens B-film! ;D
Spelade in den när de flesta dragit efter Nannas 'födelsedagmiddag.'
Medverkande;
Matilda Mosell, Anna Hedin, Maria Larsson, Isabella Amoruso.
"Kameraman" & smink; Nathali Amoruso Kokko. 

Här är även några Awesome bilder från samma kväll! 

   
  


Andra ascoola/snygga sminkningar hittar du hos;
http://nannamoruso.blogg.se
Flickan är så jäävla snygg, och sjukt bra på att sminka!
Du är bäst Nanna ;) Ses ikväll på träningen.


Nej men justja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback