Två kokta ägg och en philadelphia-macka

Det är en middag kan se ut om man är tok-less på all slags köpmat
och det inte finns mycket att hurra för i det 'kalla'-kylskåpet. (frysen)
Men klagar inte, verkligen älskar ägg. Fast, ingen vidare middag egentligen..
Fuck it, nu njuter jag av min underbara måltid!

Matteprovet gick BRAA!  Tror jag iaf.
Svarade på alla frågor och tyckte att svaren verkade vara rätt.
Redovisningen gick också hyffsat bra,
men var galet nervös som vanligt när jag ska prata inför andra.
Hatar den eviga väntan på betygs svaret..

Aboslut ingenting att göra ikväll, men inte sörjer jag för det.
Ska faktiskt bli jävligt skönt att bara ta det lugnt, inga tider,
ingen läxa, ingenting!  Kanske tar ett bad? :D

Out for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback